måndag 11 oktober 2010

Gnällkäringen no1

Jag känner mig som en gnällkäring, en surfitta, en citron, välj själv.
Ont i ryggen, huvudet, själen. Men trots detta har jag det jävligt bra. Ju bättre man har desto mer gnäller man, är det inte så?! Ju sämre man har det desto mindre tid/ork har man att gnälla. Jag tror det, så jag måset ha det fantastiskt bra.

Jag har ett nytt jobb!! Vilken nyhet! Den slår alla av häpnad, vem trodde att jag skulle flytta på mig? De som känner mig bra antar jag ;)

Ska iaf börja på Bygma i Tyresö. Arbetsuppgifterna står i avtalet som "Administration/Butiksförsäljning" och jag har inte en blekaste om vad jag ska göra! Butiksförsäljning kan jag ju lista ut vad det innebär, det administrativa består av faktureringar och övrigt kontorsarbete, jag ska även hålla koll på saker som att det finns bläck i skrivaren etc. Lite hum hade jag visst. Men huvudsaken är att jag känner på mig att det kommer bli otroligt kul på det nya jobbet! jag kommer sakna TP enormt mycket!! MEN, jag behöver nog bort därifrån till en vuxen arbetsplats (Förlåt TP).
Bättre lön o villkor, närmare hem och bättre arbetstider. Hade varit dumt att tacka nej känner jag!


Nu är det dags att sova, och inatt ska jag skriva ner mina drömmar när jag vaknar! Om jag orkar.. Jag brukar ha väldigt märkliga drömmar och det skulle vara kul att se om man kunde hitta något i dem :)
Jag tror faktiskt lite på att tyda drömmar.

3 kommentarer:

  1. Grattis igen till det nya jobbet ^^.

    Jag har aldrig druckit soya mjölk så jag vet inte.... men det är lite sött. Som ris. Faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Anna!
    Kul att du råkade snubbla in på min blogg :D Jag bor fortfarande i väsby fast ensam nu, och det är såååå skönt! Vad har du fått för jobb!? BRA gjort! Vi måste ses snart!!!

    SvaraRadera
  3. Nu läste jag vidare här, Faaaan vad kul anna är så glad för din skull och glad för att du kommer bort från dagiset ;) hehehee!

    SvaraRadera