söndag 15 augusti 2010

Klagomål

har jag minsann fått för att jag ej sköter mitt bloggande. Förlåt kära bloggläsare, men jag glömmer minsann bort min blogg. Jag har en massa annat som händer i huvudet just nu, och alltid, som tar mer plats än bloggen. Det som tar plats kan vara så simpelt som att jag faktiskt läser en bok o vill få slut på den. Bloggen prioriteras ej så högt men jag kan försöka sätta den lite högre på prio-listan.

Den här helgen har jag haft sällskap av en förfärlig migrän-attack from fredag kväll tills för ca en timme sen. Igår försökte jag, med hjälp av starka mediciner, förtränga värken och träffade Mia och familj en stund. Det var trevligt och jag blev lite fattigare, vilket dock inte gör något :)
Det är det jag älskar med min höga smärttröskel, jag har lätt att göra saker trots att jag har ont eller om jag är sjuk. Idag fick jag dock betala för mitt skryt och har varit helt däckad och burit solglasögon inomhus.

Anders har äntligen lärt sig spela poker och köpt en pokerväska, sååå om ni vill spela poker tycker jag ni ska komma hit :)

Det var allt för idag, får se när nästa uppdatering kommer ;)


PS. Jag har världens i särklass sötaste gudson och guddotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar